Full fart mot imorgon

Då det är hemstudiedag.
Har undrat över vad dom är till för.
Jag har väldigt svårt att tänka mig att någon sitter på den dagen och pluggar...
Man gör det ju så fort man har fått grejerna, så att man har en hel ledig dag!
Jag tycker amn ska ta bort hemstudiedagarna, och få lediga dagar istället.
Någon som håller med mig?
Jag vet att det är det...!

Så ikväll blir det lite plugg, middag, en bra film och lite smsande.
Haha
Sedan är det full fart mot en ledig dag.
Tänker ta hur lång sovmorgon som hels för det tycker jag att jag är värd.

Fick VG på matte-provet!
:D
Är hur glad som helst!
Nu gäller det bara att fixa kemi-provet på ons...
Det kan däremot bli svårt.
Kemi är inte min grej.
Absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0