Jag lever!

Har bara inte hunnit blogga från någon dator, eller telefonen.
Kom hem vid 2 igår natt..
Och skulle upp och jobba idag.
Så man är inte direkt pigg.

Tänkte blogga tidigare men jag gick och sov en timme istället.
Var superskönt!

Sitter just nu och mölar i mig chips.
MUMS!
Säger jag bara.

Så det som återstår på min To Do Lista är;
Kolla när Anneli kan gå på bio.
Stackars syrran är sjuk så hon kan inte följa med:(

Här kommer oxå resten av låten, som jag tyvärr inte heller har hunnit publisera.

Baby, hold me tight, 'cause you can make it right.
You can shoot me straight to the top.
Give me love and take all I got to give.
Baby, I'll be tough.
Too much is not enough.
I can ride your heart till it breaks.
Ooh, I got what it takes.

Remember my name[----]
I'm gonna live forever.
I'm gonna learn how to fly. [HIGH]
I feel it comin' together.
People will see me and cry. [----]
I'm gonna make it to heaven.
Light up the sky like a flame. [----]
I'm gonna live forever.
Baby, Remember my name.

[REMEMBER, REMEMBER, REMEMBER, REMEMBER, REMEMBER, REMEMBER] ----!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0