Säkert...

Vet ni vem Stephenie Meyer är?
I alla fall.
Läste att hon inte vet om hon vill att dom gör en fjärde Twilight film.
För att hon hatar all uppmärksamhet hon får.
Och då undrar jag, jaha.
Varför gå ut till media och säga det?
Hon kommer ju antagligen inte att få mindre uppmärksamhet för det.
Och om man talar om något för media vill man väl ändå synas och höras?
Eller har jag fattat grejen helt fel?
Vet inte heller om det är sant, det är ju inte säkert.
Men jag tycker ju att det är lite konstigt att berätta att man inte gillar uppmärksamhet.
Det är ju bara att skita i det liksom.
Hon kan ju inte stoppa det direkt.
Om hon inte rymmer till antarktis eller nått...
Men då kommer ju alla tidningar leta efter henne och skriva massa om var dom tror att hon är...
Någon som håller med mig?
Skulle vara kul med någon sådan kommentar:)

Kommentarer
Postat av: pappa

Självklart. Jag har ju aldrig gillat uppmärksamhet, och förstår henne totalt. Men vad gör man inte för att få lite uppmärksamhet. Jag vill ju synas och höras, som de flesta vill. Annars finns man ju inte.

2010-01-15 @ 20:09:02
URL: http://elinkarlzzon.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0