Vanlig dag

Hur ser en vanlig dag ut för mig?
Jo, halv sju ringer telefonen och jag vill bara kasta den i golvet och somna om.
Är inte direkt pigg och glad på morgonen, men jag tvingar mig att gå upp.
Jag äter frukost, sminkar mig och går till bussen.
Där sitter jag en kvart...
När skolan börjar får klassen veta att läraren inte kommer, vi har sovmorgon.
Tack så mycket att ni talar om det dagen innan, så att man kan vara hemma och sova!
Dagen går och sedan är det lunch.
Varför korv med bröd??
Jaja, sedan är det massa fler lektioner och sen slutar vi.
Jag tar halv fyra bussen hem och är inte hemma förren efter fyra, underbart...
Det är massa läxor att göra, jag ska hinna äta middag, kolla på någon serie, duscha, sitta vid datorn...
Det är mycket man ska hinna med...eh, hm...
Måste somna innan halv 11, annars är jag död nästa morgon.

Såhär ser det inte ut om man tittar ut från mitt fönster...
Det går inte att föra över bilderna lägre...
Men lika dimmigt, visst blir man pigg av det.

Alla andra åt semla, men inte jag.
Det är äckligt...
Massa grädde och mandelmassa...
Upptäckte att det var mycket grädde i tårtan oxå, men den åt jag inte upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0