Mail.

Har fått mail från Julia som jag tänkte lägga ut:

Tjena hejsan! Jag hinner inte skriva så mycket just nu.
Här är det runt 30 grader och solen steker som sjutton. Vi har hyrt ett
strandhus i tre dagar. Det ar bara typ 50 meter till havet. Annars så bor vi ju
hos min faster, hennes man och mina kusiner.
Jag var brun ett tag men nu borjar det försvinna sa jag måste
steka på lite till.

Hälsningar Julia och alla andra på nya zeeland.


Haha! Minus 20! Här är det 30 plus!
Det kommer bli helt fel för mig när jag kommer hem. Då får jag lov att vända
på dyngnet igen. Jag kommer att somna på Kl tiden på måndagen.
Det ar jätte bra att ingen förstar när man pratar svenska för då kan man
prata skit om alla som går förbi på stranden!
Det ar en sak som ar väldigt irriterande här och det är alla cickador som
låter som syrsor hela dagarna. Tur att dom inte låter på nätterna.

Har ni haft nå prov?

Hälsningar Julia.


Är inte alls avundjuk...
Men tänk på att någon kan förstå svenska Julia, det kan ju bli lite pinsamt...
Vad är cickador?
Jag vet inte ens om dom heter det, för jag måste ju läsa alla ö,ä,å som o och a...
Någon som vet något???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0