Tjohoo!! Pengar på telefonen igen. Vilken...

Tjohoo!! Pengar på telefonen igen. Vilken betyder mera bloggande. Bra Elin! Rätta takter där. Började som ni säkert redan vet skolan idag. Inte lika mycket tjoande då inte. Inget alls faktiskt. Såg inte fram emot det alls, och längtar redan till nästa lov. Inte bra Elin, inte bra. Men jag kan inte hjälpa att dom som bestämmer bestämmer så knäppa och töntiga saker att man nästan spyr. Inte fattar någon något heller. Så man kan ju säga att dom verkligen har lyckats. Ingen fattar något alls! Det var ju en bra börjar. Och säkert fortsättning också. Det skulle inte förvåna mig. Men men. Det är väl bara att bita ihop och se glad ut och låtsas att man fattar precis allt dom pratar om. Fast man egentligen skulle kunna studera på kinesiska. Och det värsta är nog att lärarna inte heller vet något. DÅ... Alltså jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Hemskt är det i alla fall. En riktig disaster. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0