Gick upp kl 6 i morse och duschade. Jag tr...

Gick upp kl 6 i morse och duschade. Jag trodde det skulle vara skolfotografering. Det visade sig att jag som vanligt hade tagit fel på både dag och tid. Så det kändes ju lagom kul att ha gått upp 1.5 timme innan jag egentligen behövde, tjohoo! Och sen tar jag så seg när jag skulle till bussen så den höll jag på att missa också. Underbar start på veckan alltså. Är nog ganska svår att slå. Om man frågar mig, och jag är ju ganska bra på sånt där. Och det som är lite läskigt är att jag FORTFARANDE inte fattar hur pärmarna vi har i skolan fungerar. Dom ska med varje lektion och fyllas i, typ så som man gjorde på lekis för att inte ligga efter. Det ska som sagt fyllas i. Med VAD?? Ingen vet. Inte ens lärarna. Och dom har haft hela sommaren på sig att lära sig. Inte bara en vecka som vi andra. Men nu ska jag gå och göra nåt kul och inte sitta här och klaga... Det blir det inte direkt bättre av! Så See You Guys Later:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0