För tillfället har jag en fungerande dator.

Så nu tänker jag ta tillfället i akt och blogga lite.

Tävlingen är avslutad. Christina Aguilera med Stronger Than Ever.
Kanske inte var så lätt som jag trodde...
Nästa låt kommer i slutet av inlägget. Och den som svarar rätt får som vanligt en fet länk till sin blogg.

Alla bilder från Trosa kom jag precis på att jag redan har lagt upp. Plus poäng till mig! :)
Känner att jag bara lovar och lovar massa saker utan att göra dom när det kommer till kritan. Men nu kan jag ju i alla fall skylla på att datorn inte fungerar. Vad det nu är för bra med det..?

Om en vecka börjar skolan. En ynka vecka kvar av sommarlovet! Usch va tiden går fort...
Och det kommer vara helt stört också när vi börjar så jag ser inte ens fram emot det liiite.
Kanske för att träffa komisarna igen. Men sen går min gräns.
Och dom kan man träffa annars också, så det var väl ingen jättegrej egentligen...

Här kommer i alla fall en lätt låt till denna veckan. Eller... Det börjar väl imorgon måndag egentligen. Men då är det inte säkert att datorn startar heller så det är bättre att lägga ut nu.


We were both young when I first saw you
I close my eyes
And the flashback starts I'm standing there
On a balcony in summer air

See the lights
See the party, the ball gowns
I see you make your way through the crowd
And say hello, little did I know

That you were Romeo, you were throwing pebbles
And my daddy said stay away from Juliet
And I was crying on the staircase
Begging you please don't go, and I said

Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a ---- ----- baby just say yes

Källa

Ps. Förra veckans låt:) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0