Yeay!

Vi åker inte idag!
Jag är glad, glad, glad:D
Vill inte åka hem.
Fast jag måste gå upp tidigt imorgon...
Vi skulle åka kl 9!
Tänker sega så vi åker senare.
Orkar inte gå upp så tidigt.
Det är ju LOV.
Då ska man vila upp sig för skolan.
Inte gå upp mitt i natten bara för att någon vill åka tidigt.

Jag vill inte att det ser ut så här när vi ska åka...


Min kompis ska åka tåg från Stockholm nu.
Men det stannade i en tunnel.
Och nu BACKAR tåget!
Någon som vet varför det gör det?
Jag gör i alla fall inte det.
Fattar ingenting.

Nu har det tydligen stannat igen...
Haha.
Jag sitter och har jätteroligt åt dig Emma:p
Haha!

Nu vet jag varför.
Det var på fel spår!

Okej, jag HAR ganska tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0