Ritdags;)

Var barnvakt åt Emil och Filip idag.
Fast jag sov typ 40 min av tiden...
Haha;)
Men sedan var jag faktiskt liiite engagerad.
Jag tog fram papper och penna och sa åt dom att rita något fint.
Haha:)
Här är i alla fall några bilder på det.

Här sitter dom så snällt och ritar.


Filips teckning.


Filips andra teckning.


Och här är Emils teckning.

Vet ni vad som kom idag?
Min jacka!!!
Den är jättefin:)
Jag trodde att den skulle komma i slutet av nästa vecka...
Men, det gjorde den inte.
Vilket bara är bra, för då slipper jag frysa när jag går till bussen på måndag ;)
Jippi:)


Kommentarer
Postat av: pappa

Vilken tur.

Jag menar att din jacka kom.

Trots allt har det blivit lite kallt, vilket även du har upptäckt till slut.

Slit den med hälsan sa man förr.

Det kan man väl säga nu förtiden också för den delen.

Hoppas att du kommer att trivas i den.

2009-10-31 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0