Bio...

Var på bio igår, Fame.
Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara, tydligen var det flera som inte gillade den.
Det var bara jag och Julia (som jag gick med) och tre till.
Om man räknar med dom två som jobbade där var vi sju...
På premiären, haha;)
Och på måndag får man väl höra massa skvaller av dom som var ute, polisen stod och pratade med jätte många (kommer inte nämna några namn, men jag kände hela högen...).
Hahah;)
Nej, nu ska jag gå och vara lite social med någon...
Ska nog ringa Ellie och fråga om vi ska ut och springa, men det är ju så kallt!
Typ tre grader eller nått...
Usch, längtar till sommaren!


 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ska se den nästa vecka :P

2009-10-20 @ 21:10:49
URL: http://josefinenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0